Gülşen ile tadına doyamayacağınız bir röportaj!


Sabah sporu sonrası yorgunluk çayı...


Şarkıcı Gülşen yakın arkadaşlarıyla birlikte Bebek Kahve'de otururken,Süper Starlife ekibi tarafından görüntülendi. Gülşen, yaptıkları sabah sporu sonrası yorgunluk çayı içtiklerini belirterek, konuyu kendisi için "Böyle zayıflamaya devam ederse hasta olabilir." diyen eski spor hocasına getirdi. "Göz var nizam var, bana hasta diyen kendisi hastadır." dedi. Gülşen eski spor hocası Barış Cunguroğlu'na bu sözleri üzerine dava açmıştı. 


Gülşen, basın mensuplarının "Peki bir sağlık probleminiz var mı?" sorusuna da, "Bana böyle bir soru sorarsanız bende size sorarım, sizin kafanızdan ya da gözlerinizden bir sorununuz var mı?" diye karşılık verdi.

Gülşen, sporun hayatının bir parçası olduğunu belirterek, Bodrum'da geçirdiği yaz günlerini Süper Starlife kameralarına şöyle anlattı.

"Bodrum'da Ozan Çolakoğlu ile bir stüdyo kurup hep çalıştık. Birlikte çok konser de verdik. Kendi orkestramla da bir çok konser verdim. Çok hareketli ve yoğun bir yaz geçirdim. Bir yandan da Bodrum'da yeni albümümü hazırladım. Birkaç yeni şarkı Bodrum'da çıktı. Albüm bitiyor. Bir ay içerisinde sevenlerimle buluşacak olmamın heyecanını yaşıyorum şu an."

İşini çok özenle yaptığını, önem verdiğini belirten Gülşen şöyle devam etti:

"İşimden daha önemli bir şey yok hayatımda. Bütün yaz her yerde benim yaptığım, yazdığım şarkıların çalınması, söylenmesi, böyle güzel sonuçlar vermesi ayrıca mutlu ediyor beni. Verdiğim şarkıları okuyan şarkıcı arkadaşlarım, Murat Dalkılıç, Emir gibi, çok başarılı olunca onun üzerinde bir şeyler yapma  hissi uyandırıyor bende. Yeni sorumluluklar alıyorum böylece. Kendi işimde yenilenmeye, işimi geliştirmeye, yaptıklarımın üzerine çıkmaya çalışıyorum. Dinleyicime ve kendime olan sorumluluklarımı yerine getirmeye çalışıyorum. Yoksa rakibim yok gibi şeyler söylemeyi sevmiyorum."

Prodüktörü Ozan Çolakoğlu'nun albümüne çok büyük katkısı olduğunu sözlerine ekleyen Gülşen, sözlerini şöyle sürdürdü:

"3-4 yıldır birlikte çalışıyoruz. tabii ki albüme çok büyük bir katkısı var. aranjeleri o yapıyor, hatta bazı şarkıların bestelerini birlikte yaptık. Ozan Çolakoğlu'nun albümü de çok güzel bir satış rakamı yakaladı. Kendisine yakışır bir albüm oldu. Her yerde çalınıyor. Hala satış olarak bir numarada. Artık albümlere satış olarak bakmamak lazım. İnternet üzerinden indirilme oranları, ne kadar dinlendiği, ne kadar tıklandığı çok önemli. Bunların hepsi bir araya geldiğinde öyle hesaplamalar yapılıyor ki artık, eskisi gibi değil." 

Zafer Varhan ( Ayaklı Gazete )