Beni Durdursan Mı'nın çıkış şarkısı: Yatcaz Kalkcaz Ordayım


Bugünden itibaren Gülşen'in yeni albümü "BENİ DURDURSAN MI?" nın söz ve müziği Gülşen'e ait olan şarkısı "YATCAZ KALKCAZ ORDAYIM".

Başarılı ve güzel sanatçının yeni albümü "BENİ DURDURSAN MI?" 20 Şubat tarihinde DMC etiketi ile müzik marketlerdeki yerini alacak, öncesinde ise enerji dolu, albümün çıkış şarkısı "YATCAZ KALKCAZ ORDAYIM" bugün (14 Şubat 2013) radyolarda çalınmaya başlanacak. Ayrıca şarkıyı GÜLŞEN in facebook sayfalarından da dinleyebileceksiniz. 

Prodüktörlüğünü Ozan Çolakoğlu'nun gerçekleştirdiği albümün tüm şarkılarının söz ve müziği ise, başarılı söz yazarlığıyla da dikkatleri üzerine toplayan sanatçımız Gülşen'e ait.

Bugün yayımlanan şarkı daha önce duyduğunuz Gülşen şarkılarından çok farklı, süprizli, hiperaktif bir şarkı...

YATCAZ KALKCAZ ORDAYIM

BİR AÇILDIM BİR KAPANDIM
BİR ÜZÜLDÜM BİR DE GÜLDÜM HAHAYT
ESEREKLİ DURUMUMDAN MÜTEVELLİT RUH HALİM BERBAT!

DİLE KOLAY AMA ZOR, HASRETİNİ BANA SOR
BU NASIL BİR GERİ SAYIM, YERİNDE SAYIYOR HER GÜN

BİNEYİM ARABAYA, BİR VARAYIM ORAYA
300 BİN YIL GİBİ GELİYOR BANA
ŞU SON 3 GÜN

YATCAZ KALKCAZ, YATCAZ KALKCAZ, YATCAZ KALKCAZ
HOOOP ORDAYIM
DAĞLAR, BAYIRLAR, O UZUN YOLLAR
HEPSİ HİKAYE, FİRARDAYIM

BAŞLARIM HA ADETİNDEN, AŞK BU GÜÇLÜ HER BİR ŞEYDEN, SUSMAM!
ÜSTESİNDEN GELİRİM BEN, AYRILIĞI DÖVERİM BEN, KORKMAM!

Söz ve Müzik: GÜLŞEN
Düzenleme: OZAN ÇOLAKOĞLU

ALBÜMDE YER ALACAK DİĞER ŞARKILAR İSE