Gülşen'in yeni klibi: Irgalamaz Beni


Gülşen'in yeni klibi 'Irgalamaz Beni'

Gülşen, 2013'ün başında çıkardığı 'Beni Durdursan Mı' albümünün şarkılarını bir bir kliplendiriyor. Başarılı ve güzel sanatçı, yeni albümüyle 'Yatcaz Kalkcaz Ordayım' ( #yatcazkalkcazordayım ) adını verdiği Türkiye Turnesi'ne devam ederken, boş bulduğu günlerinde de albümünün şarkılarını kliplendirerek gerçekleştiriyor. 

'Yatcaz Kalkcaz Ordayım' ve 'Kardan Adam' şarkılarını kliplendiren Gülşen, şimdi de içinde albümün ismini de barındıran şarkısı 'Irgalamaz Beni' yi kliplendirdi. Şarkının söz ve müziği Gülşen'e, düzenlemesi ise Ozan Çolakoğlu'ya ait. Yönetmen koltuğuna ise Çağrı Ark oturdu. Klip çekimleri Eylül ayı başında Beykoz Ayakkabı Fabrikası'nda, dansçıları eşliğinde gerçekleştirildi.

Başarılı sanatçı, tüm müzik listelerini 'Kardan Adam' şarkısıyla ele geçirmişken, yeni şarkısına klip çekerek zirveyi bırakmayacağının sinyallerini verdi. Irgalamaz Beni, gün içerisinde (18.09.2013) müzik kanallarında gösterime girerek, izleyenlerin beğenisine sunuldu.



Irgalamaz Beni - Gülşen (Beni Durdursan Mı)


Geç yanımdan, sokağımdan, hayatımdan çıkma!

Görmüyorsun, geçmiyorsun kenarında yapma!
Tek taraflı ama tam techizatlı bir aşkla karşındayım
Ful zaaflı!
Alt tarafı sevgilin var yarı zamanlı
Çok kötü şeyler olacak, beni durdursan mı?


Irgalamaz beni vazgeçmem hayatta!

Herkes gidecek yanında ben kalıcam!
Gitsin kimin olursa olsun demişsin
Hay hay seni mi kırıcam,
Tabii ki senin olucam.


Irgalamaz beni vazgeçmem hayatta!

Herkes gidecek yanında ben kalıcam!
Gitsin kimin olursa olsun demişsin
Pardon, sana mı sorucam,
Tabii ki senin olucam..

Söz ve Müzik: Gülşen
Düzenleme: Ozan Çolakoğlu
Yönetmen: Çağrı Ark