Gülşen'in Izmir sevgisi ve Fuar konseri!


Bu yıl 82. si düzenlenen Uluslararası İzmir Enternasyonal Fuarı'nda gerçekleşen çim alan konserlerde, dillerden  düşmeyen şarkılarıyla, başarılı sanatçı Gülşen vardı. 


İZFAŞ tarafından Tansaş sponsorluğunda gerçekleşen konsere, müzikseverler ve Gülşen hayranları  büyük ilgi gösterdi. Sanatçı, gördüğü büyük ilgi karşısında hayranlığını dile getirmeden duramadı. 


Konser alanını saatler öncesinde hınca hınç dolduran Gülşen hayranları, konser saati olmadan alanda boş yer bırakmadı. Yatcaz Kalkcaz Ordayım şarkısıyla konserine başlayan Gülşen, eski ve yeni şarkılarından en sevilen şarkılarını söyledi. Gülşen, konser boyunca hareketli şarkılarından vazgeçmedi.


"Siz nazar değmesin dedikçe bana hiçbir şey olmuyor"

"Nazar Değmesin" adlı şarkısını yoğun istek üzerine çıplak sesle, hayranlarıyla birlikte söyleyen Gülşen, şarkı arasında "Benim en güzel nazar duam bu! Siz nazar değmesin dedikçe bana hiçbir şey olmuyor." dedi ve şarkısına devam etti.

İzmir'de Yaşayacağım!

Gülşen, konserinin bir bölümünde, İzmir'i ve İzmirlileri çok sevdiğini dile getirerek. "Yaşlanınca bu kente yerleşeceğim, tabii yaşlanırsam" dedi.

"Sizin sevginiz karşısında söylenecek söz henüz bulamadım"

Gülşen, Önsöz adlı şarkısını, kıvrak danslarıyla gerçekleştirdikten sonra, binlerce davetli uzun süre "Gülşen.. Gülşen.." diyerek tempo tuttu, uzun süre alkışladı. Bu görüntü karşısında sessiz kalamayan Gülşen, "Çok teşekkür ederim. Ne mutlu bana Yarabbi! Bunun karşılığında söylenecek söz bulamıyorum. Biliyorsunuz fena değil söz yazarlığım ama sizin sevginiz karşılığında söylenecek söz henüz bulamadım. Bulduğum gün çok önemli bir şey bulmuş olacağım" dedi.

Yaklaşık 2 saat sahnede kalan güzel ve başarılı sanatçı, konser başladığından beri büyük istek alan şarkısı "Kardan Adam"ı söyledi. Konser sonunda bir kez daha "Yatcaz Kalkcaz Ordayım" şarkısını söyleyen Gülşen, dansçılarıyla birlikte halay çekerek konserini tamamladı.